FAQ: Napačno uporabniško ime/geslo v visokošolski-prijavi

Dobiš obvestilo o napaki, da so tvoji vnešeni dostopni podatki napačni? Z naslednjimi 6 koraki lahko napako odpraviš:

1.  Kontrola uporabniškega imena

Pri prijavi k tvoji visoki šoli v Leksi-aplikaciji se potrebuje enako uporabniško ime kot v Online-sistemu tvoje visoke šole. Uporabniško ime ni tvoje ime in priimek ali pa kombinacija črk in številk vendar je večinoma to tvoj e-mail naslov, ki si ga dobil na fakulteti, ki je sestavljen iz tvojega imena in priimka ali pa naklučno izbranih znakov (e-mail naslov mora večinoma vsebovati domeno tvoje fakultete oz. univerze) :

npr.  Andrej Novak ali e3133863 ali trulohu narobe
npr.  an1234@univerza.sipravilno
npr. andrej.novak@univerza.sipravilno

Pazi na pisavo z veliko in malo začetnico uporabniškega imena.

2.  Kontrola gesla

Tudi pri geslu visokošolske-prijave je pisava z veliko in malo začetnico pomembna. Preveri, da si vnesel/-a enako geslo tako pri Leksi kot tudi pri drugih spletnih brskalnikih.

3.  Sprememba gesla

Prepričan/-a si, da sta uporabniško ime in geslo pravilna? Večinoma pomaga sprememba visokošolskega gesla. Pogosto se gesla shranijo s strani iskalnika, s čimer ne potrebuješ tvoje aktualno geslo za spremembo gesla. S spremembo gesla se večinoma rešijo problemi.

Razen tega lahko vodijo določeni posebni znaki/preglasi v geslu do problemov. Daljše geslo se bolj priporoča kot geslo z veliko posebnimi znaki. Zato spremeni uporabljen posebni znak.

4.  Počakati par ur

Če je tvoja visoka šola pravkar v vzdrževalnem modusu se prijavni postopek ne more zaključiti. V tem primeru je najboljše, da se počaka par ur ali en dan. To čakanje je pogosto potrebno, če se večkrat vnese napačno geslo – v tem primeru si dobil/-a obvestilo o napaki, da tvoja visoka šola ni dosegljiva.

5.  Poskusiti z oz. brez WLAN-a

Pogosto pa za probleme pri prijavi ni kriv niti mobilni telefon niti visoka šola: poskusi tvojo prijavo tako z WLAN-povezavo kot tudi enkrat brez WLAN-povezave (samo mobilna telefonija).

6.  Aplikacijo na novo namestiti

Z novo namestitvijo Leksi-aplikacije v App Store oz. Play Store se izbrišejo vsi lokalno shranjeni podatki. Razen tega zagotovi ta korak, da imaš vsekakor aktualno aplikacijo. (Če se ponovno prijaviš z enako telefonsko številko, se seveda ohranijo tvoja PRO-verzija, tvoji osebni koledarski vnosi, tvoji vnosi četanja itd.)

7.  Kontaktirati Leksi-podporo

Vsi zgoraj omenjeni koraki ne delujejo? Potem kontaktiraj Leksi-podporo zgoraj desno v aplikaciji, tam boš v vsakem primeru našel/-a pomoč. Ne pozabi takoj narediti fotografijo zaslona od možnih obvestil napak in ji poslati, s čimer se ti lahko še hitreje pomaga!

Veliko zabave z aplikacijo

tvoj Leksi tim